Wednesday, March 21, 2012

si jAntuNg hAti"

Aku tak pernah fikir kisah kita akan jadi serumit ni. Aku tak pernah fikir kau akan cakap macam ni. Sedangkan selama ni, kau selalu buat muka takde hati. Tapi kau cakap kau jadi macam tu sebab dari mula lagi hati kau dah aku curi.

Selama ni kita tak pernah ketawa bersama. Aku selalu buat kerja aku je, dan kau pun sama. Kau sangat suka tengok aku buat perangai budak gila. Aku pun tak tau sebab apa. Tapi, entah la. Kau pun sebenarnya sama je gila. Tapi kau cover, sebab kau tak nak orang kutuk kau terlebih over.

Aku sering terfikir, mungkin ke akan ada senyum yang akan terbit dalam diri kau kalau aku muncul? Aku sering terfikir, mungkin ke kau akan sedih andai aku tak kan hadir lagi dalam hidup kau. Fikir punya fikir, aku tak ke mana. Entah la, mungkin sebab kita selalu bersama, aku tak dapat bayangkan keadaannya.

Kini dah berbulan aku pergi. 6 bulan datang dan aku masih di sini. Bukan aku tak pingin pulang menjengukmu duhai si jantung hati. Tapi yang aku hadapi adalah masalah cuti!

Duhai cintaku. Bersabarlah. Andai ada jodoh antara kita, pasti kita kan bertemu lagi.

SALEH! WO AI NI!

saya sayang awak

:p

No comments:

Post a Comment