Monday, April 02, 2012

''sAat aKu JatUh cIntA,''





saat aku jatuh cinta pada seorang pria


terasa seluruh kehidupanku suram


bagai telah tersirna segala sinaran


yang selama ini setia menemaniku...






saat aku jatuh cinta pada seorang pria


segala yang tertancap pada retina mata hanyalah dia


seluruh kewarasanku seakan terbius


dek kebutaanku pada erti cinta...






saat aku jatuh cinta pada seorang pria


aku mula menyesali saat keterjatuhanku itu


kerna sejak dari awal aku tahu


kegilaanku dalam bercinta, semuanya sia-sia


kerna di akhirnya aku pasti kan menangis


mengenang dia yang ternyata bukan untukku...






~sepi ini tak pernah mati


170212, 0738






dah la. aku takde idea nak membebel apa. poem jela jawabnye,, :p

5 comments:

  1. matikan sepi tersebut dengan mencari redha Ilahi..
    *ami ni mmg ada mslah dgn cinta ye? adoi ami, kita muda lg.. jodoh kita pon kita x tau & xpasti sempat bertemu atau pon idok.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! akhirnya ain komen gak..hahha,, sayang, see the date eyh? poem ni ami tulis dah lama dah kot,, :)

      Delete
  2. Replies
    1. ni bukan jiwang..gabung2kan ayat, tiba2 jadi sajak..

      Delete
  3. hahha...ami nie..karat benor

    ReplyDelete