Saturday, December 08, 2012

ahu aku"


Malam ni aku sendiri. Roommate aku dah bawak diri. Haha, pergi bilik kawan dia wat assignment. Aku? Mengadap encik lappy cam mengadap encik pakwe. Lalala~ sungguh aku mengarut lagi.

Lame gile aku x update entry baru. Sibuk. J culture shock pun x bape nak habis lagi. Selama ni aku boleh duk lepak landing kat katil x piker pasal lab report, sem ni mangai nak kejar mana nak wat assignment, mana nak wat lab report, mana nak test, mana nak layan anime.. erk, anime tu penting untuk release stress ye adik2.

Latihan industry aku dah setel. Report dah hantar, slide dah present. Boleh la kata boleh hembus nafas lega tang tu. Tapi, ntah camane la nanti hidup aku. Baru masuk sem 3 dah kelam – bala – hancus, kalo masuk sem depan2 lagi? Nak kena wat proposal untuk fyp tuh sumer? Bala, bala.

Aku seriously x tahu nak bebel sal apa. Sebelum ni tiap kali mandi je mesti ada ayat yang aku karang dalam otak. Bila dah bukak Microsoft word, x de ape lak yang nak kluar. X paham aku. Manusia memang macam ni ke? Huhu,,

Dalam masa dalam 2 bulan ni, aku belajar banyak benda gak sebenarnya. Hidup ni, peluang yang datang, macam bas. Time kita tunggu, xde nye nak berenti. Time kita duk dalam LRT ke, kereta ke, nsik motor ke, masa tu la dia duk terhegeh stop kat tempat kita lepak tunggu dia sampai rasa nak bunuh denesor tadi. Tu nama dia ujian.

Orang yang kutuk kita, sentiasa ada dalam hidup kita. Kita Berjaya dia kutuk. Kita gagal lagi la dia kutuk. Then, apa solusi? Biar je la dia. Kita usaha je la lagi untuk dapat apa yang kita deserve dapat. Which make me wonder, what kind of fate is fated for me? Haih, boleh mental kalu duk piker pasal tu je.

Malas ah nak taip panjang. Masa tido aku x cukup sekarang. Dah la sekarang tengah hujan + kilat + guruh + ribut. Tido je la aku. Adios.

rindu encik rumah dan penghuninya..huhu

No comments:

Post a Comment